Jag dricker..


Kaffe:
Latte med laktosfri lättmjölk.

Vin:
När det kommer till vin är jag inte kräsen. Dricker nästan allt, vitt, rosé, sött, torrt, fruktigt. You name it. Rödvin är jag dock inte så glad i.

Öl:
Superljusa, liknande Corona.



Bubbel:
Cava, prosecco, champagne. Igen, inte så kräsen. Dricker allt som är bubbligt, sött som torrt. Hittade en flaska mousserande rödvin på Systemet en gång! Någon som testat och vet om det är gott?

Te:
Dricker te varje morgon direkt när jag kommer till jobbet. Mestadeles svart eller grönt te.

Vatten:
Helst vanligt kranvatten, men dricker även kolsyrat.



Juice:

Typ Bravos tropiska juice till helgfrukostar.

Mjölk:
Laktosfri lättmjölk.

Cider:
Päron- eller jordgubbscider.



Drink:
Dricker sällan drinkar. Men gillar mojito, cosmopolitan och irish coffee med baileys istället för whiskey.

Läsk:
Pepsi Max!

Saft:
Jordgubbssaft kanske? Dricker aldrig saft.

Alkoholfritt ute:
Om jag dricker alkoholfritt ute blir det alltid läsk.

Favoritdryck:
Pepsi max en torsdag, ett glas fruktigt rosévin en fredagkväll och ett iskallt glas torr prosecco en lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0