Ett par mobilbilder från den senaste tiden

Vet ni! Jag har badat så mycket den här sommaren. Men nu har jag nog tagit sommarens sista dopp, för gud vad kallt det var i havet den här veckan. Utsikten var mycket fin i alla fall!
 
En dimmig morgon vaknade jag upp och undrade var Turning Torso hade tagit vägen.
 
Nima har som vanligt lapat kvällssol på balkongen.
 
Jag har ätit pasta med pecorino.
 
Och snickers. Kände spontant att denna passade in på mig, det är så jag känner mig för det mesta.
 
Javisst. Maskara kan ju vara det bästa sminket och kaffe är ju gott.
 
Imorgon ska jag, Dan, Sarah och Niclas se Mamma Mia 2 på bio. Dan var lite tveksam om han ville följa med eftersom han inte var jättetaggad på filmen. Han bestämde sig till slut för att hänga på, men var inte jättetaggad för en recap <3
 
Hoppas ni har haft en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åååh men recension tack 😍

Svar: Den var bra! Jättemysig :D Se den!!
Sofie Strandberg

2018-08-25 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0