Vecka 34

Hejhej och god morgon!
 
Veckorna springer förbi, snart är det en evighet sedan jag hade semester. Fast fortfarande är det sommar, eller sensommar i alla fall. Jag välkomnar dock hösten. Efter en såhär fin sommar känns det helt okej med svala vindar och röda träd.
 
Det har varit en fin helg. Vi firade att min syster fyllde 30 på lördagen och igår tog jag och Dan det bara lugnt. Åt halloumiburgare och tittade på tre filmer på raken. Ibland behövs sådana söndagar.
 
Den här veckan har jag faktiskt inte särskilt mycket inplanerat, vilket känns skönt. Vi ska träffa vår bröllopsfotograf (vårt möte tidigare blev uppskjutet) och min brudtärneklänning till Sarahs och Niclas bröllop ska läggas upp. Annars ska jag träna och sakta men säkert börja springa igen. Mitt knä har blivit bättre och nu är det dags att börja träna upp det igen.
 
Till helgen har jag och Dan inget planerat! Kanske blir det en biofilm och en kvällspromenad genom stan? Låter alldeles utmärkt om jag får säga det själv.
 
Vad ska ni göra i veckan?
 
Jag och Niclas från lördagens kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0