Vecka 20

2018 fyller 20! Så stort ändå.
 
Den här långhelgen sprang självklart förbi som allt annat roligt gör. Igår var jag och Dan på bio och såg The Avengers: Infinity War! Den var väldigt bra, rekommenderar alla Marvel-fans att se den.
 
I veckan har jag inte jättemycket inplanerat på min fritid. Jag ska träffa Sarah för en sväng på stan på onsdag och till helgen ska vi träffa Neja och Robin. Annars ska jag sitta fint hemma och vänta på att vår nya router ska anlända. Vill ha interneeeeet hemma, haha. Ska också springa, springa, springa! Har fått in en bra rutin på mitt springande nu och tycker det är roligt igen. Springer ungefär en mil i veckan och ska sakta men säkert jobba upp det. Kanske blir det halvmara i Köpenhamn i september ändå? Vi får se!
 
Och självklart har jag massvis med roligt jobb att göra. Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0