Vecka 21

God morgon i värmen!
 
Igår när jag gick och lade mig klockan 22 var det fortfarande ljust ute. Det har varit varmt så länge nu att man får utomlandskänsla. Hoppas det kommer vara såhär hela sommaren, med bara korta inslag av regn.
 
Jag är extra glad just nu. Känner mig så nöjd med livet. Kanske är det på grund av värmen, kanske för att semestern börjar närma sig, kanske för att jag springer 1 mil i veckan och inte längre är lika rastlös. Oavsett så känns det bra.
 
Den här veckan har jag ganska mycket att göra på jobbet, men jag väger upp det med att jag nästan inte har något inplanerat på fritiden. Till helgen ska jag träffa en knippe fina vänner och gå på stan och på söndag ska jag med min familj till mormor och fira Mors dag. Annars ska jag mest springa, äta god mat, titta på TV-serier och dricka kaffe på balkongen. Det ska bli över 20 grader nästan varje dag den här veckan.
 
Snart är det juni och då är det ju sommar på riktigt.
 
Hoppas ni får en finfin måndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0