Dagen jag fyllde 29

Så i tisdags fyllde jag 29 år. Dagen började med att Dan sjöng i hes morgonstämma för mig och så fick jag present. Sedan drack jag morgonkaffe, lyssnade på podd och gjorde mig i ordning för dagen.
 
Hade på mig en jumpsuit från MQ.
 
Kom till kontoret och jobbade, detta var mitt soundtrack under dagen. Dirty Dancing <3
 
Vi har en gigantisk födelsedagsflagga på jobbet som står bredvid den som fyller år. I tisdags fick jag ha den! Den är längre än mig till och med.
 
När klockan blev 15 var det dags för fika! Det är så fint för vi får alltid födelsedagsfika på mitt jobb. Jag hade önskat mig daimcheesecake från Café Pronto här i Malmö. Lägg ÄGG så god den var.
 
Sedan hade jag ett par semestertimmar att plocka ut och begav mig hemåt. Min granne Sandra hade hängt blommor till mig på dörren. SÅ fint! "Happy Birthday" har jag hängt upp själv, haha.
 
Sen kom min lillebror Christoffer och Dan hem, vi drack bubbel, åt ost och räkröra. Jag hade köpt det godaste bubblet jag vet samt min favoriträkröra. Fyller man år så gör man.
 
När klockan blev 19 mötte jag upp min syster, Pontus och Sebastian och gick till den vietnamesiska restaurangen Nam Do för middag.
 
Så mysig restaurang!
 
Lillebror Christoffer, jag och syster Sarah. Vi tyckte alla tre att bilden blev dålig pga ganska konstigt ljus, men äsch. Det var den enda vi tog på oss tre, haha.
 
Jag drack vin och åt vegetariska vårrullar samt kimchi med jordnötter, tofu och bandnudlar. Mums!
 
Och så blev det mangopannacotta till efterrätt.
 
När klockan var 21.30 kramade jag alla hej då och så promenerade jag och Dan hem genom stan. Klart slut från min fina födelsedagstisdag! Nu är jag 29 år och det känns jäkligt gött. Jag är så glad att jag med åren har lärt känna mig själv bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0