Vecka 21

Hej och glad måndag!
 
Mår ni bra idag? Jag mår ganska bra. Min helg har varit mycket fin och det bästa är ändå att det har varit 23 grader varmt nästan hela tiden. Vi har städat vår balkong, ställt i ordning möblerna och tvättat fönsterna. Nu ska vi bara köpa lite blommor och sedan är vårt favoritställe för sommaren färdigfixat!
 
Den här veckan ska jag fokusera på att jobba och återhämta mig. Jag ska löpträna, fixa med smågrejer till bröllopet och annars bara ta det lugnt. Idag kommer det absolut sista avsnittet (någonsin?!) av Game of Thrones ut. Det känns så konstigt? Jag och Dan ska i alla fall tagga med köpemat och läsk, vilken härlig måndag!
 
Annars är det inte mycket som händer i veckan. Jag ska träffa min terapeut och gå på min mindfullness-kurs. Till helgen ska vi kanske beställa lite blommor till bröllopet och kanske gå på bio. Vi får se! På söndag ska vi alla fall se Alex och Sigges poddshow i Lund, det ska bli roligt.
 
Tja, det var nog allt för nu. Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0