Vecka 22

Hej kompisar!
 
Det blev ett sent vecko-inlägg den här veckan. Igår mådde jag inte alls bra. Hade magkatarr och var allmänt hängig. Behövde bara kurera mig och vara ensam.
 
Idag mår jag bättre igen. Den här veckan är dessutom extra kort för mig! Jag jobbar bara till onsdag och sen är jag ledig resten av veckan. Ska vila ut och ta det lugnt så mycket jag kan.
 
Annars har jag avslutning i min mindfullnesskurs idag och på torsdag ska jag ut och äta med Desirée, Amanda, Johanna och Jaana. Vi ska testa en italiensk restaurang som vi inte varit på tidigare, så det ska bli mysigt.
 
På lördag åker jag och Dan till Sarahs stuga i Varberg och hänger där med Carro och Johan också. Så härligt! Vi ska äta på restaurang och spela shuffleboard.
 
Tja, det var nog allt för nu. Jag ska försöka hinna göra annat roligt också såsom att löpträna, fixa lite ärenden på stan och gå på bio med Dan.
 
Hoppas ni har en fin tisdag! Vi hörs lite senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0