Fotografens bilder från bröllopet: Brudskålen och mingel

Vi tittar på fler bilder från bröllopet som vår fotograf Emelie tog! Nu är det dags för brudskålen och minglet innan middagen.
 
Efter vigseln sprang vi in här och gömde oss. Sedan knackade vår toastmadame Sarah på dörren och sa att vi fick komma ut.
 
Då kastade våra gäster konfetti på oss. Den jäkla konfettin alltså, som jag och Dan hade stansat ut små pappershjärtan och lagt i plastpåsar. Det tog evigheter! Och så var det hela kastat och över på en sekund.
 
Men vi var glada och nöjda ändå.
 
Pussas! skrek dem, och självklart gjorde vi det.
 
Sedan var det dags att kramas och hälsa på varandra. Våra fina familj, släkt och vänner!
 
Gulliga mamma.
 
Per L.
 
<3
 
Jag hade inte gett bort min brudbukett än. En snäll servitris frågade om hon skulle ta den och jag sa "nej det är lugnt" helt förvirrad, haha. Sen insåg jag hur jobbigt det var att gå runt med den när man skulle hälsa, dricka bubbel och äta tilltugg. Då kom hon igen och frågade <3 Så himla bra service!
 
Dan som kramar Jenny och Jacob.
 
Micke!
 
Och jag som ska krama min fina kusin Frida.
 
Cava och alkoholfritt alternativ serverades. Oh! Älskar brudskålen och minglet, vi hade liksom hela kvällen kvar här och alla var så pepp.
 
Helge, mormor och Per B.
 
Jag och min lillbror Carl.
 
Angelica, My och David.
 
Fina detaljbilder. Har då ännu inte gett bort min brudbukett här, haha.
 
Dan och Johanna.
 
Dans mamma, pappa och faster Ann-Christin!
 
Gulliga kompisar! Jaana, Johanna, Amanda, Martin och Steve.
 
Min släkt! I bild: min morbror Ola och kusin Therese.
 
Sedan klingade våra toastmasters Sarah och Niclas i glasen och det var dags att skåla för brudparet – vi då, haha.
 
Så himla kära och glada.
 
Skåååål!
 
Och skål för oss!
 
Rebbe, Linnéa och Robin.
 
Alice och Rebbe.
 
Jenny och Sara W.
 
Joakim!
 
Dans bror Mats och hans fru Cilla.
 
Min faster Eva.
 
Desirée och Micke <3
 
Det togs bilder.
 
Och var så himla varmt.
 
Och inne i lokalen hade folk börjat sätta presenter, blommor och bubbel.
 
Jag tänkte att jag skulle bjuda på ett par bilder som mina vänner också tog från minglet, bara för att det är så kul!
 
Sarah H, jag och Carro.
 
Sara W, jag och Linnéa.
 
Rebbe, Sara W, jag och Linnéa.
 
Smygfoto på mig och Dan som minglar.
 
Desirée, Jaana, Dan, jag, Amanda och Johanna!
 
Och jag och Regina! Mina fina, fina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0