Helgen som gick: Pastamiddag och födelsedagspresent

Snart är det ju fredag och helg på nytt, men först kikar vi på förra helgen och det jag hittade på då.
 
Fredag
Förra fredagen åkte jag och Dan hem till Sarah och Niclas. Där mötte vi också Carro, Johan, Lars och Lina. Vi pratade mycket och länge om vi skulle ses eller inte. Men vi kom överens om att verkligen känna efter, vara ärliga om man kände sig det minsta dålig och att vi skulle hålla lite avstånd till varandra. I vilket fall som helst, vi beställde pasta och pizza från Vapiano.
 
Till efterrätt bjöd Sarah och Niclas på marängsviss.
 
Mmmm. Det ska vara mycket choklad- och kolasås.
 
Sedan spelade vi 5 sekunder och när klockan var 01 tog vi taxi hem. Vilken mysfredag! Älskar det här gänget.
 
Lördag
Det blev lördag och STRÅLANDE väder i Malmö. Vad gör man då? Man går en långpromenad i solen såklart!
 
Vi gick förbi vårt smultronställe i Västra Hamnen och jag fick så många kommentarer om detta på instagram. Många undrade var det var någonstans, och det är i vårt finaste VH <3 Ett stenkast från vår lägenhet.
 
När klockan blev 16 tog jag tåget till Helsingborg och hem till Regina. Vi skulle fira hennes 31-års dag. Bilden är också helt stulen från henne :) Hon bjöd på pizza.
 
Och maaaassa annat gott. Ost, kex, chark, oliver och bubbel såklart!
 
Gulle-Regina fick massvis med fina presenter. Bland annat ballonger! Födelsedagsbarn ska såklart ha ballonger <3
 
Kvällens gäng!
 
Till efterrätt blev det glasstårta och kaffe.
 
Och så avslutade vi kvällen med lekar och karaoke. Tack Regina för en fin fest!
 
På söndagen gjorde jag absolut ingenting. Klart slut från helgen som gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0