Tre saker som gör mig glad just nu

Jag älskar mitt fina påskris som jag har ställt i hallen. Det är inte med på bilden här, men nu har det till och med börjat slå ut blad på det. Det är härligt med lite extra färg. Dessa har jag köpt på Blomsterpigan i Malmö.
 
Jag har köpt en ny supergullig skål! Den kommer från H&M Home. Jag har den bredvid spisen och förvarar vitlök och schalottenlök i den. Skulle vilja ha något liknande att ha flingsalt i också.
 
Den senaste tiden har Dan handlat hem middag, diskat och städat undan lagom tills jag har kommit hem från kontoret. Jag blir så himla glad för det och jätteskönt att jag helt kan släppa hemmafixet när jag har mycket annat att tänka på. Igår lagade vi en tonfisksallad till middag! Tonfiskröra, sallad, tomat, rödlök, avokado och fetaost. Mmmm! Toppad med salt, peppar och olivolja. Mums.

Glad första april på er!

Kommentarer
Postat av: M

Glad 1:a april till dig/er också! Fin tallrik! ❤️

2020-04-01 @ 08:55:40
Postat av: M

Glad 1:a april till dig/er också! Fin tallrik! ❤️

Svar: <3
Sofie Strandberg

2020-04-01 @ 08:55:46

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0