Lördagsmiddag i Helsingborg

I lördags gjorde jag mig extra piffig för att träffa Vinklubbem som består av Regina, Felicia, Hannah och jag. Den här gången skulle vi vara hemma hos Felicia i Helsingborg. Jag tänkte först ta tåget, men eftersom det självklart inte gick som det skulle fick jag köra. Vilket i och för sig är bra, då man minskar risken för smitta ännu mer. Men inget vin för mig den här kvällen med andra ord.
 
Kvällen till ära hade jag på mig den här klänningen från Second Female som jag köpte för ett mycket förmånligt pris av min kompis Sarah!
 
Efter att ha snurrot rundor i Helsingborg utan att hitta en parkering ringde jag Regina och bad henne hjälpa mig, haha. Hon visade ett perfekt ställe och där stod bilen hela kvällen sen. Perfekt! Nu mot Felicia!
 
Runt 18.30 anlände vi hos Felicia som hade findukat i vardagsrummet.
 
Och dukat fram med diverse trevliga försnacks!
 
Felicias hund Bella visade stolt upp sina leksaker <3
 
Förutom blommor fick Felicia present – chips och dipp! Felicia älskar chips och dipp (vem gör inte!) så självklart skulle hon få det i värdinnepresent.
 
Plötsligt blev det dags för middag. Vegetarisk lasagne med sallad, ugnsrostade grönsaker och spetskål samt vitlöks- och fetaostsås. MUMS! Åt tills jag kunde rulla hem.
 
Kolla gulliga kompisar!
 
Till efterrätt blev det hemgjord chokladmousse med vispgrädde och hallon. Och så avslutade vi kvällen med att lyssna på musik och spela lite spel. Tiden går så fort när vi hänger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0