Mina senaste mobilbilder

Nu ska vi kika på mina senaste mobilbilder!
 
En fredag kom Carro och Oscar hem till mig och så lunchade vi! Så mysigt. Vi köpte sallad från Holy Greens och satt ute en sväng innan det började regna, haha.
 
En kväll tog jag allt jag hade hemma och gjorde till en tomatsås. Åt med pasta och burrata. Älskar de gånger man gör så och det faktiskt blir väldigt gott, haha.
 
En promenad i Slottsparken.
 
Nima en morgon. Hon ligger gärna på fårpläden nedanför sängen, på min sida. Man får hålla lite koll så man inte trampar på henne när man ska gå upp 😅
 
Eftermiddagsstros ner till stan en dag. Fina Malmö!
 
Dammade av en gammal blus i garderoben en söndag och försökte göra mig lite extra vårig.
 
Kvällssnacks! Grönsaker och dipp <3
 
De har planterat så fina tulpaner i parken utanför vårt hus. Hade så mysig utsikt en kväll när jag gick en promenad.
 
I tisdags gick jag och Dan ner till Surf Shack och beställde hur mycket mat som helst, haha. Vi trodde kanske inte riktigt att deras milkshakes skulle vara såå stora. Men gott var det!
 
Och det var ungefär vad jag har hittat på den senaste tiden. Hoppas ni har en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0