Vecka 45

En arbetsdag kvar, sedan går jag på föräldraledighet!
 
Det känns ganska konstigt. Imorgon sätter jag ett autosvar på min mail att jag inte är tillbaka på jobbet förrän september 2022. Vad tusan! Det känns som jag ska vara ledig i två veckor, men nej det blir cirka 10 månader.
 
Sen är ju frågan när den lilla bebisen vill anlända. Kommer han att vara tidig, punktlig eller sen? Jag gissar på sen. Jag är väldigt inställd på att jag kommer gå över tiden ett par dagar. Men vi får se!
 
Saker jag ska fördriva tiden med den här veckan:
  • På lördag ska vi ha Thanksgivingmiddag så det är lite saker som ska fixas inför det. På onsdag och torsdag ska jag baka och förbereda tänkte jag. 

  • På fredag kommer min kusin Therese och hennes dotter Moa på besök. Ska bli mysigt att luncha och hänga lite.

  • På lördag kör vi Thanksgivingmiddag som sagt!

  • Och på söndag firar vi fars dag med fika hos mamma och pappa.
 
Annars ska jag mest ta det lugnt och fixa lite här hemma. Bebisens kläder och filtar ska tvättas och BB-väskan ska packas klart. Lite sånt.
 
Och ni hänger med på allt såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0