Jag planerar min helg.

Jag och Sofia ska ut på fredag. Jag vill ha roligt då.


SofiA :
Ja, så super vi en massa och glömmer bort allt.
Sofie : Ja, det låter bra.
SofiA : Ja, bara du och jag och tar det lungt och har roligt.
Sofie : Jag ska bli så full så jag ska spy.
SofiA : Nej, det ska du inte.
Sofie : Jo men jag tycker att det är mysigt att spy.
SofiA : Men det är det ju inte ?
Sofie : Jo tänk dig att spy lixom, det är så mysigt. Känna matresterna komma upp ur min mun och lixom skvalpa i halsen. Typ som korv, det är kul att spy korvstroganoff och sedan stå och titta på korvresterna.
SofiA : Sofie, det börjar bli för mycket nu..
Sofie : Annars kan man äta geleråttor, så kan man spy upp färglada gulliga saker.. typ. Japp det är absolut mitt mål, jag ska spy på fredag.
SofiA : Shit, jag måste spy nu..
Sofie : Allvar? OH så svartsjuk jag blir ! Ha det så trevligt !


Ta det lungt gott folk, jag är sarkastisk.
Jag ska bara däcka i en buske på fredag.. inte allvarligare än så.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHHAHAHA du är fan inet rikigt klock ;) säkert jag vet att du älskar att spy för sen äter du upp det igen ;)

2008-03-05 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0