Lördagsmiddag.


Igår var det mysigt.
Rebecka och Markus kom runt halv sex tiden på kvällen och då serverades det förrätt. Sofie och Dan hade nämligen lagt ner massa energi på denna middag. Det är inte så ofta vi har folk över på middag, så skall det göras så skall det göras ordentligt. Efter huvudrätten kom Sös och Daniel med efterrätten. Därefter var vi tvungna att splittra på oss då Rebbe och Markus skulle till en fest och jag, Sös, Dan och Daniel till en annan. Ängelholm, Sandra och Paul stod på listan. Vid 3-tiden kom man i säng, och dagen efter blev det jobb klockan elva på morgonen.

Men inte skall man klaga.
Man är ju ung.


Dukningen! Jag kan också vara hemmafru om jag vill.

 


Kommentarer
Postat av: marie

Va så nedrans underbart att se dig igen! :D MEEEER sånt! :D Kanske ska jag besöka Skåne oftare? Eller kanske ska ni komma hit? ;)



Sandra å Paul ska ju uppåt efter att jag å Micke kommit hem från Thailand :) Häng på? :D

Pussar!

2010-02-02 @ 11:32:28
URL: http://mlundqviist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så fint ni gjorde hade dukat!! Ni blir nog ett perfekt gammalt par, ordning och reda... :-)

2010-02-02 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0