En onsdag på Malmöfestivalen.

I onsdags klädde jag mig i festivalkläder och begav mig in till Malmöfestivalen för att spendera hela dagen med fina människor. Jag förberedde mig inför både varmt och kallt väder. Augusti kan ju vara lite oberäknelig minsann.
 
Så begav jag mig hem till fina Caroline för lite förfest! Vi åt nybakade kakor och drack vin klockan tre på eftermiddagen. Men har man semester så har man!
 
Så mötte vi upp de här tre personerna! Desirée, Markus och Micke!
 
Och så kom vi ner till festivalen! Malmöfestivalen är Sveriges bästa festival. På plats nummer två kommer Killebom i Sölvesborg. Enligt mig själv då såklart.
 
Fina Desirée!
 
Jag hade tagit med mig en körsbärsöl som jag drack. Sådär på ljusa dagen. Det är sommar det minsann.
 
Vi bestämde ganska snart att det var dags att äta! Jag var extremt sugen på fisktaco och hade hört många bra rescensioner om den. Den var mycket god kan jag meddela!
 
Carro var också nöjd!
 
När vi hade ätit klart begav vi oss vidare ner till centralen för att se bandet "The Joy Formidable" som var mycket bra!
 
Carro och Tess!
 
Jag hade en mycket fin hållning tydligen.
 
Så kom Jaana coh gjorde oss sällskap!
 
När bandet hade spelat klart gick vi vidare. Vi hittade ett jättelångt tidningstorn!
 
Vi tog en matpaus igen så att de som inte hade ätit kunde få njuta av den goda maten!
 
Underbara Malmö.
 
Jag, Carro och Jaana hade festivalmålat våra naglar!
 
Så gick vi ner till centralen igen för att lyssna på Lune och 21.40 tog jag bussen hem. Då hade jag hunnit äta världens godaste hamburgare dessutom. En mycket fin festivalonsdag hade jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0