Fredagsklänning.

Idag har jag varit ledig från praktiken men har ändå haft tusen saker att göra. Dagen började med att jag klippte min lugg och fortsatte sedan med ett ringt gympass. Så himla skönt att vara tillbaka på gymmet igen!

Idag dök den här underbart sköna klänning ner i min brevlåda. Perfekt fredagsklänning tyckte jag och tog på mig den direkt!

Så åkte jag till Center Syd en sväng med Neja och Robin för att köpa födelsedagspresent till morgondagens fest hos Regina och även kika på brudtärneklänningar. Ikväll har vi ätit thaimat från en restaurang i Kävlinge och har just nu fredagsmys framför Let's Dance. Perfekt fredagkväll med ny klänning och allt! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!
Måste bara fråga vad du hitta den mysiga klänningen någonstans? Ser så skön ut :)

Svar: Tack! Den är jätteskön. Den kommer från Asos.com! :) In och kika!
Sofie

2014-03-22 @ 18:00:57
URL: http://edenstal.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0