Torsdag.

Hej mina vänner! Idag är det minsann torsdag och jag tycker att veckorna bara flyger förbi. Imorse satte jag mig på bussen in till Malmö för lite plugg på eget initiativ. Jag känner att man inte riktigt får lika mycket gjort när man sitter hemma. Idag kände jag dessutom att jag hade lite extra tid att locka håret och göra mig vardagsfin och självklart skall det börja regna när man kommer till Malmö. Okej att jag älskar Malmö av hela mitt hjärta, men liksom kom igen? Give me a break.
 
Köpte såklart en vaniljlatte som är den enda sortens kaffe jag dricker för att se lite extra professionell ut. Pigg blev jag i alla fall och är redan klar med en uppgift.

Och här sitter jag och tar en smygbild i skolan och hoppas att ingen ser. Och det var min förmiddag hittills! Började helt okej ändå. Vaniljlatten slog liksom ut de förstörda lockarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0