Vecka 18.

God morgon! Så var det måndag och dags för veckans schema! Det är en ganska lugn vecka, privatmässigt, så därför kommer det här ett komprimerat schema.
 
Måndag - Tisdag: Jobba, träna, kanske träffa några vänner ikväll och äta middag. Titta på Game of Thrones och sådär.
 
Onsdag: På onsdag är det 5 år sedan jag stod på sjukhuset i Kristianstad och kramade morfars hand utan att han kramade tillbaka. 5 jäkla år. Annars är det en vanlig jobbdag och jag skall dessutom klippa mig.
 
Torsdag: Valborg! Klockan 15 stänger jag ner datorn på jobbet och tar mitt pick och pack för att åka till Sarah och Niclas i Landskrona. Där skall vi äta middag och ha trevligt.
 
Fredag - Söndag: Långledigt och absolut ingenting planerat! Så om det är fint väder skall jag springa, hänga ute i solen och läsa. Om det regnar så får väl hitta på något annat. Det skall bli skönt att försöka andas ut i alla fall.
 
Och så kommer denna vecka att se ut! Något melankolisk som ni kanske förstår. Ha en superfin måndag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0