Onsdagslista.

 
Hur mår du?
- Jo det är bara bra idag! Aningen rastlös, men annars går det bra.
 
Vad har du ätit idag?
- Hittills har jag ätit frukost som bestod av müsli och mjölk och ett mellanmål som bestod av ett knäckebröd med räk- och kräftost och groddar samt ett kokt ägg med kaviar. Har inte hunnit med att äta mer än så än.
 
Vad funderar du på just nu?
- Vilken tid jag skall gå till gymmet.
 
 
Vad har du på dig?
- Just nu har jag på mig mina svarta träningsbyxor och en leopardfärgad tröja. Inte roligare än så tyvärr.
 
Dagens tråkigaste?
- Jag tycker inte att det har varit något särskilt tråkigt idag. Det som mest är tråkigt är att klockan redan är tre och det känns inte som att jag hunnit med så mycket idag.
 
Vilken är din favoritmûsli?
- ICA:s fruktmüsli är den enda jag äter. Men granola och sådant är ju gott annars!
 
 
Vilken var din bästa tecknade serie som barn?
- Jag älskade allt som gick på Disneydags när jag var barn. Bland annat var Piff och Puff mina favoriter.
 
Vilken är din värsta ovana?
- Att jag biter på naglarna, att jag snoozar, att jag ibland inte svarar på sms för att jag bara vill vara ifred från omvärlden i två sekunder.
 
När var sista gången du sprang så fort du kunde?
- I lördags när jag var ute och sprang.
 
 
Dagens smink?
- Än så länge inget smink alls eftersom jag snart skall ner och träna. Hatar att träna med smink på, blir helt svart under ögonen.
 
Vem saknar du?
- Jag saknar alla mina vänner som jag inte träffat på hundra år. Dan saknar jag lite också, men han kommer ju hem ikväll <3 Saknar min lillebror Carl också som ska bo en miljon mil bort.
 
Dagens roligaste?
- Ska bli ikväll när jag skall laga mat och göra det till ett receptinlägg. Tycker det är så kul att laga mat och det är nästan ännu roligare att dokumentera det.
 
 
Vad har du för smycke på dig?
- Inget mer än förlovningsringen. Är så dålig på att bära smycken.
 
Om du fick önska dig vad du ville?
- Fred på jorden såklart och att folk skall sluta vara så jäkla främlingsfientliga. Sedan hade det varit rätt gött också med lite pengar såhär en fattig januarimånad.
 
Skänker du pengar till någon organisation varje månad?
- Jag är världsförälder i UNICEF och fadder i WWF, så jag skänker pengar till dem varje månad.
 
Om du skall ge dagen poäng mellan 1 och 10 hittills. Vad skulle den få då?
- Den skulle nog få en 6:a. Helt okej, alltså! Den har inte varit jättehändelserik men jag har ändå fått gjort lite ärenden och sådär. Men jag blir ju så lätt rastlös.
 
 Den här dagen var definitivt en 10:a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0