Helgen.

Jag tänkte att vi skulle kika lite på hur min helg har varit! Fredagens jobbdag slutade med att jag fick en sådan här fin kaffe av min kollega! Tackar, tackar.
 
Vi skall byta kontor på jobbet och därför har jag gjort ett flyttkort. Det kan ni bland annat se på Eminents hemsida HÄR. Till detta har jag gjort Eminents personal som flyttgubbar. Ovanför ser ni mig som flyttgubbe!
 
På fredagen fyllde Dan också år och det firade vi ju med fina syskon och vänner som ni minns. En himla fin kväll!
 
På lördagen kom Dans föräldrar över på lite födelsedagsfika också vilket var supermysigt!
 
Det var dessutom World Poetry Day i lördags och Sandra Beijer lade upp den här fina texten skriven av Kerstin Thorvall. Den ville jag gärna dela med mig av, då jag tycker att den är så fin.
 
Söndagen var en något melankolisk dag som söndagar så ofta är. Vädret var soligt men kallt och jag bestämde mig för en 3 kilometer lång löprunda.
 
När den var klar gjorde jag mig i ordning för att åka ner till Center Syd. Där fixade jag mina naglar på nytt och såhär blev dem! Kortare, mer runda och helt vita! Jag är så nöjd.
 
Och det är lite hur min helg har sett ut hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0