3 dagar i ett inlägg.

Min semester börjar lida mot sitt slut, men så fin den har varit! Jag har gjort massvis med saker och känner att jag ändå utnyttjat den lediga tiden. Jag har ju visat alla möjliga saker här på bloggen som mina dagar har innehållit. Dock har jag några bilder från några dagar som jag inte visat än eftersom jag inte fotograferade tillräckligt mycket för att göra ett inlägg till varje event. Så därför har jag slagit ihop dem till ett enda inlägg istället! Här kommer dem!
 
En söndag var jag och Dan på familjemiddag hemma hos Dans föräldrar tillsammans med hans syskon. Vi åt sallad med bland annat räkor och musslor, baguette, ägg och citroner. Gott! Dessutom fick vi sangria till fördrink.
 
I torsdags kom Sara och Ivan och deras barn Alicia och Valter till oss i Malmö. Vi gick ner till stan från Västra Hamnen och gick via Slottsparken och genade genom Gamla Kyrkogården. Sen gick vi på stan, åt hamburgare och handlade lite innan vi gick hem och åt middag och spelade spel. Finfin och mysig dag!
 
I söndags fyllde Dans brorson Loke hela 6 år och vi var bjudna till ett frukostkalas! Så perfekt. Äta massa bullar och krama födelsedagsbarnet. Myssöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0