Vecka 20.

God morgon alla! Det är måndag och vi kör igång med veckans schema direkt.
 
Måndag: Idag tänkte jag faktiskt gå på spinning. Jag har inte gjort det på ett tag eftersom jag har sprungit istället, men tänkte att det är dags nu när det är så tråkigt väder igen. Annars skall jag bara vara hemma och titta på Game of Thrones efter jobbet ikväll.
 
Tisdag: Efter jobbet skall jag på Yoga och Pilates.
 
Onsdag och Torsdag: På en av dagarna skall jag, Dan och Niclas på Bodypump. Annars inget planerat.
 
Fredag: På fredag kommer Neja, Robin, Sara, Ivan och barnen hem till oss. Vi skall äta mat och umgås lite!
 
Lördag: På lördag skall jag, Jenny, Cilla och Lina till Köpenhamn som vi egentligen skulle till för några veckor sedan. Skall bli superroligt!
 
Söndag: Inget planerat! :)
 
Ganska lagom vecka om jag får säga det själv. Skall försöka vara lite mer aktiv här på bloggen den här veckan än vad jag var förra. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: M

Inget GoT för mig idag! Pappa är ju inte hemma! ;-)
Puss

2016-05-16 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0