Meningen med hela skiten och Allt som blir kvar.

Som ni säkert märkt har jag inte skrivit något bokinlägg på sistone. Jag har fastnat på uppföljaren till Livet efter dig, och blir liksom aldrig riktigt klar. När jag läst ut den så har jag i alla fall två intressanta böcker som väntar mig!
 
Av Desirée har jag fått låna Meningen med hela skiten av Nina Åkestam. Den har jag hört mycket gott om och skall bli spännande att läsa!
 
Sandra Beijer är en av mina favoritförfattare och hon har nu släppt sin andra roman. Den köpte jag bara några dagar efter att den kommit ut och ligger nu fint och väntar på att bli läst.
 
Medan jag kämpar mig igenom min nuvarandra bok (som obs inte är dålig, jag känner bara att jag inte riktigt orkar läsa den) får de andra böckerna pryda byrån och nattduksbordet så länge.
 
Här kommer förresten ett "bakom kulisserna"-foto! Tycker det ser så roligt ut när jag fotar. Jag orkar liksom inte plocka undan på soffbordet, utan skjuter bara bort det lite så att det inte är med i bild. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0