Lördag i Sölvesborg med Killebom, medeltidsmarknad och grillat.

I lördags vaknade jag och Pia tidigt och gick en morgonpromenad, som vi alltid gör när jag är uppe och hälsar på. Vi traskade över bron, den är så fin!
 
Sedan gick vi hem, åt frukost och gjorde oss i ordning för en dag på stan. Den här helgen var det nämligen Killebom, en festival i Sölvesborg.
 
Vi traskade ner till kyrkan.
 
Och gick på medeltidsmarknad! Så mysigt. Vi tittade på hästar och köpte honung med smak av mintchoklad, hur gott?
 
Sedan gick vi förbi gamla fräsiga bilar.
 
Och satte oss i ett öltält för en paus.
 
Finaste Sölvesborg, vad gör du med mig <3
 
När vi var klara på stan gick vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen. Pantertanterna ringde och frågade om de kunde få sin klänning tillbaka. Jag svarade dock att de får själva gå på MQs rea och fynda sina egna leopardklänningar. Denna är från Zoul.
 
Sedan drack vi lite vin på terrassen.
 
Detta är verkligen min fristad. Finns inget bättre, vill att det ska vara juli och sol i Sölvesborg jämt <3
 
Min gulliga morbor.
 
Andreas, Dan och min moster Carita!
 
Sedan blev det dags för mat! Hemgjord potatissallad och grillad fläskfilé.
 
Sedan bjöds det på supergod sommartårta och vid 23 var jag så trött att jag somnade bums. Men mer äventyr väntade dagen efter, mer om det i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: andreas

härlig stil,och enormt vacker kvinna!!va hittar man dom?

2017-07-15 @ 00:34:22

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0