Sista lediga dagen

 
Vet ni, imorgon börjar jag jobba. Efter fyra veckors semester är det dags att gå tillbaka till jobbet. Jag har varit i Rom, Köpenhamn och alla möjliga platser i Skåne. Jag har lyssnat på ett 20-tal sommarprat, läst bok och badat nästan varje dag.
 
Idag tänkte jag maxa min sista lediga dag. Jag har massvis med blogginlägg planerade, men det tar jag senare. Under veckan som kommer blir det mer ordning och reda.
 
Och vi får inte glömma, sommaren är självklart inte slut än. Malmöfestivalen är på väg, vi ska på kräftskivor och födelsedagskalas. Det kommer bli många kvällsdopp i havet och sena kvällar på balkongen.
 
Men nu: söndag med film, en promenix ner till stan och tacosmiddag.
Hoppas ni har haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Det känns verkligen som att du har maxat hela semestern i alla fall med alla roliga aktiviteter! :)

Svar: Ja, det känns så faktiskt :) Ska ändå bli skönt att komma tillbaka till vardagen lite.
Sofie Strandberg

2018-08-05 @ 12:17:23
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0