Vecka 10.

Goood morgon! Så var det måndag och vecka 10. Jag har haft en så fin helg! Bara umgåtts med fina, mysiga och härliga personer. Har samlat så mycket energi och är pepp på ny vecka! Dock har det inneburit att bloggen har hamnat lite i skymundan, sorry för det. Ska bättra mig.
 
Den här veckan är faktiskt ganska fullspäckad för mig. Vi kikar.
 
Måndag: Idag är det först jobb, jobb, jobb såklart och sen ska jag träffa Sarah H på stan. Vi ska gå lite ärenden, dricka kaffe och prata om livet. Som sig bör en måndag. Ikväll ska jag tidsinställa massvis med blogginlägg, lovar!
 
Tisdag: Imorgonkväll ska jag möta upp Regina och gå till Plockepinn som har nyöppnat på Skomakaregatan. Kul att testa nytt tapaställe! Vi som annars brukar hålla oss till La Roche och Mosaik.
 
Onsdag: Inget inplanerat än så länge. Känns skönt ändå.
 
Torsdag: På torsdag har jag ett spinningpass inbokat. Men tänker annars att jag hänger hemma i soffan och tittar på serier efter jobbet. Känner att en förkylning är på gång, så kanske är det just det jag gör hela kvällen.
 
Fredag: Fredag! Tacos! Talang på TV4! Ungefär så. Jag och Dan har pratat om att gå på bio också.
 
Lördag och söndag: Helgen är än så länge inte jätteuppbokad. På lördagkväll ska jag träffa min kompis Caroline, äta middag och umgås. Men annars får vi väl se. Mycket kan hända!
 
Hoppas ni får en jättefin måndag, så hörs vi mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0