Mellandagarna

Häng med på mina mellandagar. Jag har verkligen ingen koll på vilken veckodag det är, så mellandagarna har absolut infunnit sig. På juldagen så körde vi i alla fall hem från pappa, packade om och gjorde oss i ordning på nytt och körde sedan hem till pappa igen. På kvällen åt vi rester och sedan tittade vi på Morden i Venedig på Disney+.
Jag har försökt putsa vår spegel men det blir inget bra hörni :) :)
 
På annandagen körde vi ut till Sandskogen i Löddeköpinge för att klappa renarna. De är så söta!!
 
Frans blev taggad. Sen körde vi hem till Malmö igen och påbörjade uppdrag: Packa inför flytt.
 
Nu är det onsdag. Det var strålande sol och vi bestämde oss för att ta en runda på stan.
 
Efter att ha handlat lite på mellandagsrean behövde jag gå på toaletten. Perfekt då att vi har kontor mitt i stan! Jag sprang inom.
 
Älskar den här spegeln som vi har i hallen, hehe. Hade på mig kjol och tröja från Arket.
 
Köpte med mig ett par viner hem. Cotes du jura ville personalen på Systemet nästan svära vid. "Jag får gåshud när jag dricker den" sa han. Ja men då så, klart vi köper den.
 
På kvällen drack vi vars ett välfyllt glas vin (hehe) och åt pasta bolognese.
 
Nu är det torsdag och dags för årets sista träningspass.
 
Det var jobbiiiigt, men kul. Som vanligt med andra ord.
 
Igår var det fredag och jag och min syster hade biljetter till musikalen Everybody's talking about Jamie. Den var OTROLIG. Gå och se om ni hinner! Tror i och för sig att den slutar spelas snart.
 
Min tränare Dom är med i musikalen. Han var legendarisk!
 
När det var slut var klockan 22 och jag och Sös ville ta ett glas vin innan det var dags att gå hem. Vi gick till Mrs Brown vid Davidshallstorg.
 
En välbehövd paus i allt elände <3
 
Och idag har vi packat, fikat med min lillebror Carl och pappa och ätit pizza med Sarah och Niclas. Imorgon är det nyårsafton.
 
Jag önskar mig ett hälsosamt och kärleksfullt 2024. Och fred på jorden. Och låt min mamma få komma hem och må bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0