Vecka 8

 
Hej på er och glad tisdag.
Tack för att ni fortsätter att kika in här, trots att jag har varit frånvarande.
 
Jag mår okej just nu. Det är mycket som händer och saker är lite upp och ner. Dessutom är jag extremt förkyld och är hemma sjuk från jobbet.
 
I helgen firade jag min födelsedag en vecka i förskott. Det var fint att samla nära tjejkompisar, visa upp vår nya lägenhet och klä upp sig.
 
Den här veckan då? Den här veckan ska jag fokusera på att bli frisk. Det är så otroligt tråkigt att vara sjuk och har till och med fått ont i ryggen pga ligger och sitter ner konstant just nu. Till helgen ska Frans på sitt livs första barnkalas och på söndag ska jag fira min födelsedag med min familj.
 
Hoppas ni tar hand om er ordentligt!
 

Kommentarer
Postat av: Egenheter

Ta hand om dig! <3

2024-02-20 @ 12:14:00
URL: http://egenheter.nu

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0