Vecka 9

 
Idag är det inte bara måndag, jag fyller år!
34 hela år blir jag. Idag har det känts extra tungt utan mamma. Hon har varit den som uppmärksammat våra födelsedagar lite extra, och nu är det extremt tomt.
 
Det har också varit en omtumlande tid på jobbet. Helt enkelt hamnar min födelsedag lite i skymundan. Trots detta har det varit en fin dag. Jag har varit ledig från jobbet, gått på massage, umgåtts med Frans och varit ute mycket i solen. Fint!
 
Den här veckan ska jag försöka bli helt frisk från min förkylning, börja träna igen och på fredag ska jag och min syster på show på Inkonst.
 
Det blir en fin vecka. Nu tar vi nya tag! Snart är det mars och då är det typ vår.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ett önskemål om inlägg, kan du visa dina jumpsuits och skriva vart de är ifrån? Du har så fin klädstil, vill apa efter 😍

2024-02-26 @ 23:39:25
Postat av: Anna

Har ett önskemål om inlägg, kan du visa dina jumpsuits och skriva vart de är ifrån? Du har så fin klädstil, vill apa efter 😍

Svar: Kul!!
Sofie Strandberg

2024-02-26 @ 23:39:28
Postat av: Anna

Grattis till dig! 🥳

2024-02-27 @ 06:15:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0