Vecka 5

 
Jag vet inte hur jag ska bete mig här på bloggen och det är därför jag inte skriver. Det är såklart mycket jag vill dela med mig av, men ingenting är som vanligt och saker gör så ont. Så därför blir det ingeting, men jag ska börja försöka så smått igen.
 
Vi börjar sakta men säkert komma i ordning i lägenheten. Vi har varit på IKEA hundra gånger och jag har beställt designerlampor som jag velat ha länge. Jag skämmer bort mig själv extra mycket just nu och tror att det är det enda sättet för mig att se mot ljuset. Att livet kan vara väldigt fint, fast att det gör så ont. Jag, Dan och Frans har blivit som en liten enhet som liksom sitter ihop och det älskar jag. Jag måste känna mig grundad igen och de är min trygghet.
 
I veckan ska jag i alla fall försöka vara lite mer på kontoret och på fredag ska jag träffa Sarah och Carro för en AW. På lördag ska jag på loppisrunda med Linnea och Sara W, och annars ska jag träna.
 
Det blir en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: A

❤️❤️

2024-01-29 @ 21:28:28
Postat av: A

Kram! ❤️

2024-02-01 @ 09:09:05

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0