Förra helgen: Dragshow, familjemiddag och F1

Vi kikar på hur min förra helg såg ut!
 
Fredag
Den började här, fredagmorgon i badrummet. Hade på mig en ny jumpsuit från & Other Stories. Fick förfrågan om att göra ett inlägg med mina jumpsuits, KUL! Det ska jag!
 
Kom till kontoret cirka 09.
 
När det blev lunch gick jag till Kicks och handlade smink. Behövde en ny mascara (har den här från Maybelline) och ögonbrynspenna (denna från Anastasia).
 
Köpte också en ny pyjamas till Frans som är helt GALEN i dinousarier <3 Denna köpte jag på Åhléns.
 
När jobbdagen var slut hämtade jag Frans och sedan piffade jag till mig lite extra. Jag och min syster skulle nämligen ut på stan.
 
Men först en falalfel på Jalla Jalla.
 
Sedan en drink på Soi29. Här är min syster! Smälter perfekt in i ljus och inredning, haha <3
 
Jag var taggad på en kväll ute.
 
I födelsedagspresent av min syster fick jag att vi skulle gå på Dragshow på Inkonst. Så kul! Club Mermaid höll i dragshowen och deras instagram kan ni följa här.
 
Mycket bra och kul var det och jag var hemma alldeles för sent.
 
Lördag
Nu är det lördag och jag var TRÖTT. Dan gick ut med Frans så att jag kunde få vila och sedan var det dags att fixa lite hemma. Dans bröder med familjer skulle komma på middag.
 
Trivs så bra här i lägenheten. Det är bara lite smågrejer som ska fixas, men sen så!
 
Ny dag, ny jumpsuit. Även denna från & Other Stories. Köpte den förra året men den finns kvar här!
 
Vi åt pasta bolognese och Frans lekte med sina kusiner och faster. Sedan avslutade vi kvällen med att titta på Melodifestivalen. Väldigt mysigt.
 
Söndag
Nu är det söndag och jag och Emma skulle träna på Brave. Emma är gravid och ska få bebis i juni, iiih <3
 
Det var ett kul pass, men det är det ju nästan alltid.
 
Sedan åkte jag hem, duschade och fixade mig.
 
Lekte med Frans på hans rum <3
 
Fick den här otroliga buketten av Lars och Lina på lördagen. Sidobordet har jag tagit hemifrån mina föräldrar. Det stod intryckt i ett hörn i ett rum som man aldrig var inne i. "Jag tänkte ta den" sa jag till pappa i julas. "Gör du så" svarade han.
 
På kvällen var vi hembjudna på middag hos min syster. Vi tittade på Formel1 medan de förberedde middagen.
 
Min systers lägenhet är OTROLIG. Den ligger vid Slussen i Malmö, är gigantisk och har så fina gamla inslag.
 
Så åt vi middag och efterrätt och sedan var det dags att gå hem.
 
Vilken fin helg det blev! Full rulle och umgicks med så många fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0