Mina födelsedagsfiranden

Jag har ju fyllt år! Och det har ni inte missat. Nu ska ni få följa med på de tre tillfällen jag har firat min födelsedag.
 
Lördagen den 17e februari bjöd jag hem ett par nära tjejkompisar till mig för att fira och samtidigt visa upp vår lägenhet lite. Kom runt 15! Drick bubbel och snacks och häng så länge ni vill! Skrev jag.
 
Dukade fram pizzaslices, smördegsrullar, oliver, ost och diverse annat.
 
Nästan alla kom mellan 15 och 16. Fina kompisar <3
 
Elise och Regina!
 
Jag hade fyndat en svart klänning från Neo Noir second hand. Så nöjd med den, hade prislapp kvar och allt och köpte den för halva priset.
 
När klockan närmade sig 23 var vi några få som gick ut för att ta en drink. Vi gick till MJ's.
 
Men en drink fick verkligen räcka, vi alla var ganska trötta pga började tidigt ju haha.
 
Var hemma i säng 00.30 och sen var födelsedagsfirandet med världens bästa kompisar slut.
 
Nu hoppar vi fram en vecka i tiden! Skulle fira min födelsedag med familjemiddag dagen innan min födelsedag.
 
Hade på mig en blå klänning som jag köpt på Lindex rea.
 
Hej från oss! Dan (som tog bilden) var superförkyld men kämpade på, haha oh stackars <3
 
Pappa, min syster Sarah och hennes sambo Hampus kom över och vi bjöd på pastasallad med pesto, vegetariska schnitzlar och stekt kapris. Sen blev det citronpaj med maräng till efterrätt, men det tog jag ingen bild på.
 
Här är det min faktiska födelsedag! Måndagen den 26 februari. På Prisjakt är man ledig på sin födelsedag, vilket är mycket trevligt. Fyller man år en röd dag eller en helg så får man ta ut sin födelsesemesterdag den vardag som är närmst. Nu vet ni! I alla fall, Frasse var hemma från förskolan eftersom jag var ledig och vi startade dagen med croissant-frukost och en promenad.
 
Vädret var fantastiskt, helt vindstilla! Var slutar havet och var börjar himlen liksom? Ingen vet.
 
Klockan 12 lämnade jag av Frans hos Dan eftersom jag bokat in födelsedagsmassage. Mmm, riktigt skönt var det.
 
När jag kom hem hade Dan köpt kardemummabulle från St Jakobs Stenugnsbageri och blommor från min favoritblomsterbutik Blomsterpigan. Blev mycket glad <3
 
Titta så fina!
 
På kvällen åt vi risotto a la vodka.
 
Och sen var himlen rosa när solen gick ner.
 
Överlag mycket fina födelsedagsfiranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0