Vecka 10

 
Hej på er!
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan. Jag hade en så fin helg och har mycket energi nu. 
 
Dan fyller snart 40 år så vi är i full gång att planera firande för honom. Ska bli kul! Det känns skönt att ha en lägenhet som vi nu kan fylla med kompisar. Också skönt att ha något att fokusera på. Allt firande känns så motigt just nu. Påsk och andra traditioner. Jag vet att det inte alltid kommer kännas såhär, men just nu är det så.
 
I veckan har jag inte jättemycket inplanerat. Jag ska träffa min kompis Sam på en kaffe, ha tacofredagsmys hemma, umgås med Sarah, Niclas och Sixten och på söndag ska vi fira min mormor som fyller år. Mysig vecka!
 
Här på bloggen har jag så mycket att skriva så jag vet inte vart jag ska börja, så det är väl bäst att bara göra det helt enkelt.
 
Ha en fin tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0