Vecka 12: Tisdagsintervju

Hej och välkomna till en tisdagsintervju med mig själv om den här veckan!
 
 
God kväll.
God kväll!
 
Hur mår du?
Helt okej. Jag var i Stockholm förra veckan och när jag satt på tåget hem fick jag feber. Sov HELA tågresan hem och när jag väl kom hem sov jag lite till. Nu mår jag bra, men är fortsatt förkyld.
 
Är du förkyld igen??
Ja... Inte lätt med småbarn som går på förskolan. Nu har Dan köpt hem något superpulver som ska hålla oss friska. Vi får väl se hehe.
 
Händer något kul den här veckan?
Dan fyller 40 år imorgon! Det är galet. Tänk att han var 24 år när vi blev tillsammans, jisses. Så på lördag ska vi ha lite fest med vänner. Imorgon kommer Dans föräldrar på fika och så ska vi äta lunch ute. Men först och främst ska födelsedagsbarnet få sovmorgon, det är sedan gammalt!
 
 
Ska det bli kul med fest?
Ja! Är så taggad! Men är inte jätteförberedd? Fick i panik skriva en to do-lista nyss med saker vi behöver reda ut haha. Men det kommer bli bra. Vi ska ha öppet hus och folk får ta med sina kids. Kommer bli kaos och härligt! Precis så vi vill ha det.
 
Händer något annat trevligt?
Njae, jag kan inte träna pga förkyld. Men på torsdag ska vi ha en intressant föreläsning om AI på jobbet och annars håller vi på att planera inför påsken.
 
Vill du avsluta listan med en låt?
Lyssnar orimligt mycket på den här just nu haha.
 
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0