Vecka 47

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra denna måndagskväll. Det blev ett väldigt sent måndagsprat den här veckan. Jag har haft fullt upp i helgen och har varit så trött idag.
 
Den här veckan har jag en del att fixa. Jag ska på ett frukostseminarie på onsdag och på kvällen ska jag träffa Desirée och Amanda på fika. På fredag ska jag träffa Sarah en sväng på stan och på lördag ska vi fira Carro och Johan som fyller 30.
 
På lördag är det min och Dans dag också. I 10 år har vi varit tillsammans nu, det är ju ett helt decennium. Han är den finaste och bästa som finns. Så glad över att vi är varandras trygghet och gör varandra starkare <3
 
Annars ska jag mest soooova och titta på TV-serier. Behöver verkligen bara ta det lugnt den här veckan och fokusera på jobbet. Jag har lite bilder från helgen som jag såklart ska visa. Vi hade Thanksgivingmiddag, åt galet mycket mat och spelade spel. En riktigt mysig kväll!
 
Nej, nu ska jag sova och imorgon är det tisdag.
Hoppas er vecka blir fin!
 
Såklart viktigt att dokumentera maten när man har Thanksgivingmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0