Fredagstankar

  • Fredag!! Enligt vädret ska det regna idag. Tråkigt, för idag har jag en sprillans ny kjol på mig. Varför ska jag alltid pricka in sånt? Det har varit 17-18 grader varmt hela veckan, men IDAG när jag ska ha kjol då ska det minsann regna. När kickar sommaren igång på riktigt och stannar för i år förresten? Snart hoppas jag.

  • Nåväl! Idag ska jag och Dan bara hänga hemma, titta på Let's Dance och äta middag. Det ska bli så mysigt. Vi har nästan inget planerat i helgen och det ska bli rätt skönt.

  • På söndag ska vi hem till mamma och pappa en stund för att fira mors dag, och sedan åker jag och Dan vidare till Lund för att gå på Alex och Sigges poddshow. Vilken pangsöndag tänker jag spontant!

  • Det finns så mycket jag skulle vilja se på bio just nu. Bland annat The Hustle, Long Shot och Rocketman. Så många filmer, så lite tid och så lite pengar eh.

  • Tänk att det snart är juni! Vad hände med det senaste halvåret? Det bara sprang förbi. Snart är det sommar och det ska bli så härligt. Jag längtar till balkonghäng, midsommarafton och alla bröllop vi ska gå på.

  • Resnerven drar i mig. Jag vill till Paris och Rom igen och inte minst till Köpenhamn. Vi får se om jag och Dan kan få till en liten "mini moon" i sommar efter bröllopet, men det är tveksamt just nu.

  • Jag känner att jag saknar en riktigt fin komediserie! Vi har precis sett klart "Dead to me" på Netflix som var fin. Men har ni några andra serietips så hojta gärna.

Hoppas ni får en fin början på helgen. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0