Sjukstuga

I måndagseftermiddag gick jag hem från kontoret och kände mig lite hängig. Det kändes som att en förkylning var på väg att bryta ut, och då är det såklart bäst att hålla sig hemma. Senare fick jag världens huvudvärk och feberrysningar och bäddade ner mig helt. Nu är jag frisk igen, men håller mig hemma såklart. Viktigt att vänta 48 symtomfria timmar för att säkerställa så att man är helt frisk.
 
Så den här veckan har inte varit så rolig. Jag har bara hängt hemma.
 
Den dagen jag mådde som värst blev det något så lyxigt som Felix vegetariska paj till kvällsmat. Jag tycker i och för sig att den är väldigt god, kanske inte jätteinspirerande.
 
Som plåster på såren släpptes säsong 4 av Workin' Moms. Såg klart hela säsongen på en dag. Jaha. Mycket bra var den i alla fall!
 
Igår var jag frisk och symtomfri och gick en liten promenad på kvällen för att komma utanför lägenheten. Havet var lugnt och stilla.
 
Fina Malmö <3 Idag är det fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar över dina tvättrutiner. Hur ofta tvättar du dina kläder? Lägger du dem i tvätten efter en dags användning? Om inte, vart/hur förvarar du de använda kläderna till nästa gång du ska ha dem?
Tycker sånt här är intressant.

2020-05-09 @ 14:19:43

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0