Valborgsmässoafton hemma hos Lars och Lina

Förra torsdagen var det valborg och då hade Lars och Lina bjudit hem på middag. Mysigt! Det ösregnade ute men jag var pepp på häng.
 
Dagen till ära hade jag en ny blus från Stockholm och kostymbyxor från Ellos.
 
Lars och Lina hade verkligen tänkt till gällande middagen. För att vi skulle kunna hålla avstånd hade de förberett plockmat så att vi kunde sitta lite utspritt i deras vardagsrum.
 
Och muuums vilken plockmat! Tacos med räkor, krustader med räkröra, pastasallad, ost, kex och en massa annat.
 
Dessutom fick man blanda sin egen drink! Jag gjorde en mojito.
 
Vi åt mycket, satt och pratade om sommaren bland annat och sedan spelade vi Cards against humanity.
 
Carro, Lars och jag hade matchat heeelt i rostorange (rostrött?) och svart. Hur gulligt? Nästan så att vi hade ringt varandra innan och bestämt färgkod för kvällen.
 
Slänger in den här bilden också där Dan försöker fotobomba. Då får man skylla sig själv! Haha. Tack Lars och Lina för en mysig valborgsmässoafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0