Vecka 22

 
Hoppas ni har haft en fin måndag. För mig var det en riktig måndagsmåndag. Det regnade hela förmiddagen och sedan har jag såklart varit lite måndagstrött.
 
Men vilken mysig helg det var. Jag tycker att vi gjorde ganska mycket, men mest tog vi ändå det lugnt och umgicks med nära och kära.
 
Den här veckan har jag inget inbokat faktiskt, förutom till helgen då vi ska åka till Sarahs och Niclas stuga! Mmmm, så mysigt det ska bli. Bara sitta med ett par nära vänner i en stuga, spela kort, hänga på verandan och gå skogspromenader. Längtar!
 
Det ska tydligen bli strålande väder här i Malmö och kanske är det dags att ta tag i balkongen. Jag vill fylla den med blommor och så roligt det hade varit om jag kunde köpa en odlingslåda att ha där ute. Nu när man inte kan göra så mycket i sommar känns det fint att ta extra mycket hand om hemmet.
 
Sist jag gjorde en checklista för veckan lyckades jag beta av allt, kanske ett effektivt sätt att starta veckan på?
 
Checklista vecka 22:
  • Boka in en körlektion och köpa ett teoripaket. Tar tydligen tag i det här med körkortet på allvar!

  • Springa minst två gånger och få in ett yogapass. Behöver verkligen jobba mer med ryggen, blir så stel i den.

  • Testa ett nytt recept! Är inne i en "det är ju kul att laga mat"-period.

  • Springa ärenden på stan, köpa presenter och handla den där jäkla handkrämen som har varit slut i två veckor.

  • Köpa blommor till balkongen!

  • Fira mamma på mors dag <3
 
 
Okej, blev kanske lite mycket. Vi får se vad jag checkar av.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0