Vecka 5

I lördagskväll fick jag lite ont i nacken. Inget märkvärdigt sådär, men det strålade liksom från skulderbladen och upp i nacken. På söndagen fortsatte det, men det var inte så farligt. Igår däremot var jag tvungen att checka ut från jobbet vid tre på eftermiddagen för jag kunde inte hantera det mer. Jag kunde knappt röra mig utan att det gjorde ont. Jag lade mig på soffan och reste mig inte på hela kvällen.
 
Idag mår jag bättre! Jag har fortfarande ont men inte så att jag inte kan hantera det, och endast när jag rör huvudet i vissa vinklar. Jag skulle göra några träningsövningar i lördags och måste ha sträckt en muskel. Det är inte lätt nu när man är över 30, haha.
 
Men den här veckan hörni! Jag har mycket roligt som händer på jobbet och två dagar i rad har det varit sol ute. Annars är allt som vanligt. Jag jobbar hemifrån, går lunchpromenader, lagar middagar och tittar på TV-serier, haha.
 
Men februari har börjat och det är min födelsedagsmånad! Är väldigt pepp på det!
 

Kommentarer
Postat av: M

Låter inte kul med ont i nacken!! Hoppas det går över snabbt! Ska bli mysigt att fira din dag! ❤️😘

2021-02-03 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0