Vecka 6

Andra måndagen i rad som jag har nackspärr, båda gångerna har uppstått efter att jag har styrketränat. Det är så typiskt att detta ska komma just när jag försöker att vara duktig. Nåväl, idag mår jag i alla fall bättre. Jag har varit hos naprapaten och fått lite övningar jag ska göra.
 
Hur är det med er annars? Med mig är det bra. Vi har en digital konferens på jobbet som börjar idag och det ska bli så kul. Det blir föreläsningar, Kodjo Akolor är vår host och vi ska laga mat med Tareq Taylor. Ni hör ju! Allt sker digitalt såklart.
 
Så i veckan blir det fokus på det, och till helgen är det Alla hjärtans dag. Ska ni fira det med någon särskild?
 
Glad tisdag på er!
 

Kommentarer
Postat av: M

Glad tisdag till dig också! ❤️

2021-02-09 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0