Vecka 18

God morgon!
 
Hoppas ni har haft en fin start på veckan.
Vad hände med vårvädret? Här i Malmö är det kallt och regnigt.
 
Saker som händer i veckan!
 
  • Den digitala konferensen AdWorld är igång och den kommer jag att hänga på till på onsdag. Många intressanta föreläsningar!

  • På onsdag ska jag till naprapaten och knäcka ut ryggen. Ska bli så skööönt.

  • På lördag ska jag på tjejmiddag och det ska bli så mysigt.

  • Och annars i helgen tänkte jag och Dan åka till ett glutenfritt bageri på Limhamn. Har hört mycket gott om deras kardemummabullar, och just nu vill jag äta allt som jag inte kan. Så det får bli en tripp dit helt enkelt.
 
I övrigt kommer det vara en ganska lugn vecka.
Jag längtar verkligen till sommar och semester nu. Kämpa våren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0