Julklappstrubbel.

Jag och Sös sitter och pratar om vad vi skall köpa till familjen i julklapp.

Sofie :
Vad har du köpt till Carl och Christoffer? (våra bröder)
Sös : The Simpsons-filmen, men dom fick själva peka ut den, så dom vet vad dom ska få.
Sofie : Oj, så spännande.. fan jag vet inte vad jag ska köpa i år.
Carl träder in i rummet
Sofie : Carl ? Vad önskar du dig i julklapp? Jag vill inte köpa T-shirts..
Sös : Du menar i år också?
Sofie : Ja precis..
Carl : Du kan köpa "The burning crusade" !
Sofie : Vad fan är det?
Carl :  Det är ett tillägg till world of warcraft ! Mega häftigt !
Sofie : Och du tror att jag tänker köpa något som får dig att ockupera datorn och internetet ännu mer än vad du redan gör?
Carl : Ehm... snälla?
Sofie : Nej, det får bli T-shirts i år också !


Så var det avklarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0