Leka är viktigt.

Idag hade vi som sagt EN lektion i skolan.
Klockan 8 till 9 !
Anledningen till att jag gick till skolan var, (förutom att det var julmat till Lunch) att dom sa att det var en jätteviktig svensklektion som vi var TVUNGNA att komma till !

Men när Sofie hade slagit sig 7 gånger i ansiktet för att vakna, dragit sig upp ur sängen,
släpat sig till bussen och sedan tillslut kommit fram till skolan, så sa dom att vi tar den viktiga lektionen efter jullovet och leker lekar istället.

Jag hade alltså gått upp klockan 6 på morgonen bara för att leka några jävla lekar !

Nu har jag bestämt mig,
Jag ska verkligen bomba skolan.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Då blir man verkligen trött på skolan :/

2007-12-18 @ 15:52:01
URL: http://faannybackman.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0