Man skall inte ha uttöjningar i öronen !

Jag är på släktkalas i Sölvesborg och har en mycket intressant diskussion med mina kusiner och syster.
Vi diskuterar uttöjningar i öronen, eftersom båda mina kusiner har det. Nu ska ni veta att jag ses som väldigt korkad av min släkt, och att dom älskar att göra narr av mig.

Sofie :
Men asså jag kan tycka att det är jävligt snyggt med uttöjningar, men då ska det vara sånna pluggar, och inte några jävla ringar så man ser hålen, det är bara äckligt.
Carro : Nä, klart det är snyggt, speciellt när killar har det.
Sofie : Men kolla, tänk om du går i skogen och så får du en pinne rakt genom hålet, så fastnar du. Då är det ju inte lika kul.
Tesse : Men vad fan ska man in i skogen o göra? Man springer inte in o bara "HÖHÖ jag springer in i buskar".
Sofie : Nej men tänk dig att du blir jagad av en våldtäcksman.. (avbruten)
Stefan (Tesses pojkvän) : Vad ska han göra? Stoppa fingret genom örat ?
Sofie : Nej men jag menar, så MÅSTE du springa in i skogen för att gömma dig, o då tänker du inte på det, så fastnar du i en buske o sitter fast. Då är det ju jävligt synd om dig.
Stefan : Ja, Therese. Så tänk på det nästa gång du ska ut, att inte ta på dig ringar, för du kanske stöter på en våldtäcksman som vill stoppa fingret genom örat.
Sofie : Det var faktiskt inte så jag menade...

Jag har det inte lätt.

Kommentarer
Postat av: linn heter jag

haha! du har ingen aning om vem jag är

men roligt inlägg :)

2009-03-28 @ 12:29:32
URL: http://linnhallsenius.blogg.se/
Postat av: malin

haha, roligt inlägg ja;)

2009-07-21 @ 14:21:36
URL: http://malinsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0