5 hemligheter om mig.

Top 5 :

1. Jag är supermörkrädd och lättskrämd,

vågar därför aldrig kolla på en skräckfilm och sedan sova själv, vågar inte heller kolla på skräckfilm med Linnéa för den jäveln ska alltid skrämma upp en så jävla mycket, "Shit Sofie vad är det där i Fönstret !!!" roligt.

2. Jag hatar att gråta.

3. Jag har ett sinnessjukt shoppingbehov som inte är av denna värld,
vilket förklarar varför jag aldrig har pengar.

4. När jag var liten kallades jag Fii.
av släkten då ^^ Jag var faktiskt söt när jag var liten !

5. Jag älskar egentligen mina bröder.
det är nog den största hemlighet som jag bär på, dom kan vara så jävliga men jag älskar dom innerst inne.

        

Kommentarer
Postat av: yllka

sööta bilder soofiiiiiee:D ahah

2007-11-16 @ 19:10:44
Postat av: Egoina

vem gillar att gråta;)?

2007-11-19 @ 01:11:04
Postat av: Ruben

JAG GILLAR DIN BLOGG DEN ER FIN SOM FEEN

2007-11-29 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0