Goda stunder med Gamla vänner.

Jag och Tatiana sitter och minns tillbaka till våra gamla stunder när vi var unga, ni vet när man brukade sno varandras pojkvänner och sedan låtsas vara bästa vänner.
OBS! Pojknamnen är påhittade.

Sofie :
Ja, jag var ju intresserad av Bertil först, innan ni blev tillsammans.
Tatta : Va, var du ? Du sa ju att du inte var det?
Sofie : Ja, men jag ljög. Jag hade inte precis tänkt o ta din pojkvän så jag struntade i honom.
Tatta : Nej, lixom fan vad snålt det hade varit.
Sofie : Haha, ja o göra som du då?
Tatta : Va, hahah nämn en kille som jag har snott från dig !
Sofie : Leif, Göran, Karl-Bertil, Gunnar... !
Tatta : Men du parade ihop mig med Gunnar ju !
Sofie : Ja men det var bara för att jag visste att han inte var någonting att ha.
Tatta : Jaha.. Fan vad shysst..
Sofie : Ja, fan vad jag saknar den tiden !
Tatta : Ja jag också !

Kommentarer
Postat av: Tati

Ja som jag kmr ihåg det så snodde du Karl-Bertil av någon också. Vi är fan kvitt :o Hahaha love

2007-11-01 @ 21:41:44
Postat av: Cicci

Det var så mycket enklare när man var liten :)

2007-11-01 @ 21:46:41
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccii

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0