Jag + Sös + Två huliganer = Kaos-Helg.

Imorgon åker mina föräldrar till Polen.
Vilket dom gör varje år vid den här tiden på året. Men i år är det första gången som vi skall passa våra småbröder.
Roligt roligt. Jag kan riktigt se den här underbara helgen framför mig.

* Dom ska städa mitt rum, vilket innebär att dom ska dammsuga,
byta vatten till mina guldfiskar, bädda min säng och putsa mitt glasbord.

* Dom ska massera mina fötter och måla mina tånaglar.

* Dom ska servera mig allt som jag vill ha.

* Dom ska helt enkelt göra allt som jag säger till dom.

När mamma och pappa kommer hem igen så kommer dom att vara så trötta så att dom inte ens kommer att orka berätta vilken tyrann jag har varit, mohah.
Jag kännar på mig att det här kommer att bli en lyckad helg.


image66


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0